فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
فونت زيبا ساز
كلبه عشق

كلبه عشق

تقدیم به كسی كه در كنارم نیست، اما حس بودنش به من شوق زیستن می دهد.

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 17
بازدید ماه : 102
بازدید کل : 16618
تعداد مطالب : 34
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1



<-PollName->

<-PollItems->



تو برگشتی...

 

تو برگشتی به آغاز...! من هنوزم رو به پایانم!

تو بد کردی و من بدتر...! و این تنهایی تاوانم!

تو این تنهاییه تبدار و طولانیه و سرگیجه...

همه همدم شدند با من! و من در پی جبرانم!

نگاه سرد و خاموشه اتاق و تیک تاک ساعت...

صدای گریه ی ابرا...! صدای من که بارانم!

همه عالیه و خوب! من بد! همه تسکین ده و من درد!

همه عشقند و من نفرت! اصن داغون! نه داغانم!

تو خوش باشی منم شادم! نگاهش داد بر بادم...

همش در یاد تو یادم...! کجا هستی؟! نمیدانم!

غرورم را شکستم من! شکست عهدی که بستم من...

به پایت من نشستم.................. بس که نادانم



نظرات شما عزیزان:

عشق گمشده
ساعت1:25---19 بهمن 1391
سلام خوبيد وب قشنگي داريد

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: روزبه تاريخ: پنج شنبه 19 بهمن 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به كلبه ما خوش اومديد

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to kolbema.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com

پیچک